Τιμή στον Killah P

September 19, 2013

 

[youtube.com/watch?v=va9dAdpwJZU]

Εκτός ελέγχου:

Εκτός ελέγχου, μοιάζει με παράσταση που αρχίζει
ο σκύλος.. λύσσαξε και άρχισε να βρίζει
το ποτήρι όντως έχει ήδη ξεχυλήσει
απ’ την τόση αδιαφορία που μας έχει πλημμυρίσει
συνεχώς ο μικρός Αλέξης μου θυμίζει
πώς, η ελευθερία του λόγου ακριβά κοστίζει
πάνε τα χρόνια που με λέγανε φατσούλα
τώρα έχω και ταμπέλα τρομοκράτης με κουκούλα
πάλι..το μυαλό μου παρανοεί
πώς αφήσαμε τη παρακμή
τόσο να εξαπλωθεί
όλο μας το είναι ένα πάντα και μια ζέρκοβα
γαμώτη μου γι’ αυτό έφυγε ο Juliani ρε στη Γένοβα
κάτω απ’ το αγέρωχο βλέμμα του αετού
με φυλάνε κάθε μέρα απ’ το μάτι του κακού
είμαι εδώ τέως σύμμαχος με υπερδύναμη
να παν να γαμηθείτε ρε.. είσαστε τύραννοι.

Έχω ένα βάρος στη συνείδησή μου
δεν είναι τα παιδιά αυτά που μεγάλωσαν μαζί μου
κάτι δε πήγε καλά κάτι μας πήγε στραβά
μ’ ολόκληρή τη γενιά του 79
τι έχεις πάθει πες μου πραγματικά
ειλικρινά που οδηγούν όλα αυτά τα σκατά
με ρωτάς αν όλο αυτό το πράγμα έχει ουσία
ρώτα, το μπάτσο που τον φάγανε μια νύχτα κρύα
αστεία αστεία, όλη η ζωή μας έχει αλλάξει
με ένα δάνειο, ένα pc και ένα πολυτελές αμάξι
και πλέον δε χρειάζεται να βγω να κυνηγήσω
αφού το facebook μου δίνει όποια γκόμενα ζητήσω
και μη τολμήσω να τ’ αμφισβητήσω γιατί
μ’ απειλεί με του λογαριασμού τη διαγραφή
πω πω ντροπή, τι θα πω τώρα στο status
έπαψα να είμαι απ’ τους τύπους τους γαμάτους.

Ανακεφαλαιώνοντας στη τρίτη πράξη
δε νομίζεις πως τα λόγια τελείωσαν ώρα για δράση
άνοιξε τα μάτια σου και κοίτα λίγο γύρω σου
και πες μου πως σου φαίνονται να είναι όλα εντάξει;
η πορνογραφία έχει για χρόνια χορηγία
μέσα από θεσμούς που τους βαφτίσαν καλλιστεία
αηδία με πιάνει με την τόση αδιαφορία
πως σου φαίνεται που μπήκανε τα όπλα στα σχολεία
το κλήμα έχει αρχίσει γύρω και στραβώνει
και εσύ περιμένεις να στο πει μια πόρνη που τελειώνει;
αφήσαμε να καούν τα δάση έτσι για πλάκα
και εμείς επικεντρωθήκαμε στο δέντρο του μαλάκα
πλάκα θα ‘χει τώρα μάγκα να γκρινιάξεις
αφού δεν έκανες ποτέ κάτι για να τ’ αλλάξεις
σφίξε και άλλο το ζωνάρι στη λιτότητα                                                                                          και πες μια καλημέρα στη νέα σου ταυτότητα.

Killah P

Leave a comment